Tarihi Urla Menemencisi
4.4(17)

Tarihi Urla Menemencisi

Kahvaltı & Börek~560₺ / 2 kişiUrla
🕐
Operating Hours: Çarşamba: 13:00–00:00 | Perşembe: 13:00–00:00 | Cuma: 14:00–01:00 | Cumartesi: 14:00–01:00 | Pazar: 13:00–00:00 | Pazartesi: Kapalı | Salı: 13:00–00:00
9
Menu
11
Reviews
17
Google

Popular Dishes

Klasik Menemen

Klasik Menemen

208

Kaşarlı Menemen

Kaşarlı Menemen

232

Sucuklu Menemen

Sucuklu Menemen

256

Gurme Menemen

Gurme Menemen

272

Kavurmalı Menemen

Kavurmalı Menemen

280

Egeli 3 Peynirli Omlet Tabağı

Egeli 3 Peynirli Omlet Tabağı

280

Mantarlı & Köz Biberli Omlet

Mantarlı & Köz Biberli Omlet

312

Füme Etli & Mozarella Peynirli Omlet

Füme Etli & Mozarella Peynirli Omlet

320

Menu (9)

Klasik Menemen

Klasik Menemen

Domates, yeşil biber, yumurta, tereyağı

208
Kaşarlı Menemen

Kaşarlı Menemen

Kaşar peyniri, domates, yumurta, biber, tereyağı

232
Sucuklu Menemen

Sucuklu Menemen

Baharatlı dana sucuk

256
Gurme Menemen

Gurme Menemen

Tulum peyniri, közlenmiş biber, karamelize soğan

272
Kavurmalı Menemen

Kavurmalı Menemen

Dana kavurma, biber, tereyağı, domates, yumurta

280
Egeli 3 Peynirli Omlet Tabağı

Egeli 3 Peynirli Omlet Tabağı

Tereyağında; 2 adet yumurta, mihaliç, İzmir tulum, taze lor peyniri. Domates, salatalık ile

280
Mantarlı & Köz Biberli Omlet

Mantarlı & Köz Biberli Omlet

Tereyağında; 2 adet yumurta, mantar, köz biber, kaşar peyniri. Domates, salatalık ile

312
Füme Etli & Mozarella Peynirli Omlet

Füme Etli & Mozarella Peynirli Omlet

Tereyağında; 2 adet yumurta, antrikot füme et, mozzarella peyniri. Domates, salatalık ile

320
Sucuklu & Kaşar Peynirli Omlet

Sucuklu & Kaşar Peynirli Omlet

Tereyağında; 2 adet yumurta, küp sucuk, kaşar peyniri. Domates, salatalık ile

320

NeYesek Community Reviews (0)

Sign in to leave a review

Sign In

Loading...

Reviews

Yemeksepeti (10)

...u 5

Çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık

12.01.2026

...r 5

Çok başarılı 👍🏻👍🏻

13.01.2026

...k 5

Biber porsiyona bir tık fazla bence, lezzet 10

12.01.2026

...k 5

Ekmek seçiminiz harika, keyifliydi

06.02.2026

...r 5

Bence başarılı, tek birşey var ekmeğinizde yanık acı bir tat var fırınızı tekrar değerlendirin, elinize sağlık.

03.02.2026

...n 5

İlk söylediğime nazaran biraz tat olarak düşmüştü ama yine de çok güzel. Hatalar elbet olur, ellerinize sağlık.

22.01.2026

...n 5

Kavurmalı menemeni baya beğendim gayet başarılı. Ellerinize sağlık.

22.01.2026

...n 5

Puanıı düşmesin diye düşük vermek istemedim ama omleti çok beğenmedim. Menemenin kalitesi ama cidden güzel söyleyeceksiniz kavurmalı menemeni tavsiye ederim.

22.01.2026

...n 5

Cok lezzetliydiii omlettt❣️

19.01.2026

...a 4

Lezzet güzel fakat böyle kaliteli servisin yanında ,sucuk seçimi baya kötüydü elinize sağlık

28.02.2026