Kıymalı Pide
18 restoranda mevcut · 20 yorumda bahsedildi
Yorum Analizleri
“kıymalı pide on numara inceliği pişirmesi kıvamı çok güzel ama ustam önceki yorumlarda da var ustacım niye bu kadar tuz koyarsın ki puan kırmaya kıyamadım şu tuzu da Bi azaltsanız tamam olacak”
— ...n
“Dün sipariş vermiştim bayıldım bugün yine sipariş verdim.İki gündür kıymalı pide yiyor olabilirim.Düşünmeden kıymalı pideyi sipariş verebilirsiniz çıtır çıtır.Bafrada yediğim aynı lezzetli pide 💯”
— ...a
“4 senedir aynı standardı koruyan bir işletme. Temiz ve lezzetli. İç malzemeleri oldukça güzel ve yoğun. Yumurtalı kıymalı pidesi oğlumun favorisi, mis gibi temiz protein:)”
— ...n
“iskenderi de kıymalı pidesi de uzun zamandır yediğim en iyisi. sıcak geldi. kesinlikle tavsiye ederim”
— ...n
“elinize sağlık çok güzel olmuş bir sonraki seferde kıymalı pidenizi denicem sanırım”
— ...K
“Mahallemizde yıllardır kalitesinden ödün vermeyen en iyi hizmeti veren harika bir börekçi her sipariş verişimde aynı lezzet aynı kalite kıymalı pideleri efsane emeği geçen herkesin eline sağlık.”
— ...n
“Lahmacununu çok beğendim kıymalı pidesi ise iyi ama tekrar sipariş edersem lahmacun sipariş ederim.”
— ...k
“Bir tık yağlı gibi kıymalı pide ama boyutu lezzeti vs her şey çok iyiydi bir daha başka yerden söylemem”
— ...R
“kıymalı pidesi lezzetli . yanına ikramda yollasalar iyi olurdu ufak bi ezme vs”
— ...u
“Kadınbudu köfte ve kıymalı pide gayet güzel, büyük ve sıcak geldi. İftarda yiyeceğim. Çok teşekkür ederim. Daha sonra arayıp sormaları da ayrıca güzel. Arayıp soran hanımefendiye ayrıca teşekkurler.”
— ...ş
“Kelle paçası ve kıymalı pidesi harikaydı. Ellerinize sağlık. Pidecimizi bulduk. Ayrıca tertemiz, çok hızlı ve sıcacık geldi. Teşekkürler”
— ...n
“Bol malzeme,nefis lezzet,hızlı gönderim için çok teşekkürleryumurtalı kıymalı pidesi 20 yıldır favorimiz.”
— ...z
“Hızlı ve sıcak geldi ama lahmacun değilde kıymalı pide gibiydi hatta acaba yanlış mı gönderdiler diye düşündüm pide olarak düşünürsek iyiydi”
— ...n
“Yediğim en iyi kıymalı pide! Mutlaka denemelisiniz. Çok başarılı bir restoran.”
— ...z
“Sıcak ve lezzetli geldi. Mükemmel bir çorba yedim. Ama kıymalı pidede bazı pişmemiş kıyma vardı ama lezzetliydi”
— ...I
“Acısız lahmacun ve kıymalı pide,kuşbaşılı pide lezzetliydi.Teslimatı yapan kuryede sağolsun sıcak ve bekletmeden getirdi..Mevlana pide & lahmacun işletmesine teşekkür eder hayırlı işler dilerim.”
— ...k
“sanırım kıymalı pideyi mantarlıdan daha çok beğeniyorum ama ikisi de çok güzel.”
— ...n
“Lahmacun ve kıymalı pide sipariş ettim. Çok güzel çıtır hamuru vardı. Lezzetliydi. Farklı ürünlerini de deneyeceğim. Memnun kaldık.”
— ...n
“Pideler çok lezzetli güzel sadece kıymalı pidenin içinde kıyması az neden patatesliydi bilmiyorum ama yinede çok lezzetliydi ilk defa böyle güzel pide yedik teşekkürler iyi işler dilerim.”
— ...r