Tavuk Şiş
18 restoranda mevcut · 20 yorumda bahsedildi
Yorum Analizleri
“Her zaman ki gibi harika tavuk şişi çok güzel sadece tavuk şiş değil bütün menüler güzel benim favori restorantım teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık bol kazançlar”
— ...u
“bu nasıl tavuk şiş ya? 😋 muthıs lezzetli ve 100 grdan fazla duruyordu. Sonunda aradıgımız lezzeti bulduk gıbı”
— ...n
“Yemekler çok lezzetli ve restoran harika çok ilgililer. Bütün söylediğim yemekler çok güzeldi ama tavuk şiş beni kalbimden vurdu bayıldım. Tereddüt etmeden söyleyin derim porsiyonları da çok doyurucu.”
— ...l
“tavuk şiş söyledim tadı ve sıcaklık olarak çok çok güzeldi biz beğendik daha önce pidede soylemistik memnun kaldık teşekkürler”
— ...a
“Yorumların abartılı olduğunu düşünmüştüm ama tatları epey güzel. Kebabı ayrı beğendim, kanatları ayrı, tavuk şişi ayrı güzeldi. Sıcacık geldi, uzakta olmasına rağmen. Ellerinize sağlık.”
— ...n
“Sanırım 24 saat açık bir işletme sabah saatinde tavuk şiş söylerken tereddüt etmiştim ama müthiş lezzetli bir tavuk şiş geldi.”
— ...z
“Mükemmel bir dürüm tavuk şiş Biz en az iki yıldır burdan söylüyoruz Neredeyse menüde ki her şeyi denedik hiç pişman olmadık Ellerinize sağlık Müdavim Ece”
— ...ç
“Pilav üstü tavuk döneriz zaten erkek arkadaşımın favorisi ben de tavuk şişi çok beğendim elinize sağlık”
— ...i
“tavuk şiş çok lezzetliydi salata 10 numara peyniri sosu gerçekten kaliteliydi notumu dikkate almışlar inşallah bu şekilde devam ederler, teşekkür ederimmm”
— ...R
“tavuk şiş ve kanat aldım. hani bazen insan kendine sorar ya en fazla ne kadar lezzetli olabilir ki diye. burası o sorunun cevabını tahmin edemeyeceğiniz bir seviyeye çıkartıyor. ustamın eline sağlık”
— ...n
“alemin en iyi dürümcüsü yıllardır yerim istanbul da tavuk şişe tek geçerim çok iyi”
— ...ş
“Lezzet herşey iyi ancak tavuk şişi yaptığınız lavaş her zaman dağılıyor, ya ıslaklığını engelleyin ya da daha mukavemetli bir lavaş tedarik edin, yerken gerçekten rezil oluyor insan.”
— ...p
“siparişlerim sıcak geldi tavuk şiş çok lezzetliydi Urfa lahmacun gerçekten tavsiye ederim elinize sağlık”
— ...e
“Gerçekten çok güzel tavuk şişti hatta ki yediğim en güzel tavuk şiş diyebilirim teşekkürler.”
— ...a
“Çorba harikaydıı tavuk şişte porsiyon olarak gayet yeterli ve lezzetli ellerinize sağlık”
— ...u
“Et iskender o kadar sevilmedi ama lahmacun ve tavuk şiş hep verdiğimiz siparişler, lezzetli, çiğköfte ve keşkeklerinizi de seviyoruz”
— ...n