🍽️

Tavuk Şiş

18 restoranda mevcut · 20 yorumda bahsedildi

Yorum Analizleri

Her zaman ki gibi harika tavuk şişi çok güzel sadece tavuk şiş değil bütün menüler güzel benim favori restorantım teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık bol kazançlar

...u

Lezzetli ve sulu sulu bir tavuk şişti sevdik

...t

bu nasıl tavuk şiş ya? 😋 muthıs lezzetli ve 100 grdan fazla duruyordu. Sonunda aradıgımız lezzeti bulduk gıbı

...n

Yemekler çok lezzetli ve restoran harika çok ilgililer. Bütün söylediğim yemekler çok güzeldi ama tavuk şiş beni kalbimden vurdu bayıldım. Tereddüt etmeden söyleyin derim porsiyonları da çok doyurucu.

...l

tavuk şiş söyledim tadı ve sıcaklık olarak çok çok güzeldi biz beğendik daha önce pidede soylemistik memnun kaldık teşekkürler

...a

Yorumların abartılı olduğunu düşünmüştüm ama tatları epey güzel. Kebabı ayrı beğendim, kanatları ayrı, tavuk şişi ayrı güzeldi. Sıcacık geldi, uzakta olmasına rağmen. Ellerinize sağlık.

...n

Sanırım 24 saat açık bir işletme sabah saatinde tavuk şiş söylerken tereddüt etmiştim ama müthiş lezzetli bir tavuk şiş geldi.

...z

Mükemmel bir dürüm tavuk şiş Biz en az iki yıldır burdan söylüyoruz Neredeyse menüde ki her şeyi denedik hiç pişman olmadık Ellerinize sağlık Müdavim Ece

...ç

Ekmek arası tavuk şişini ilk defa denedim bu da çok iyi 👍 Elinize sağlık.

...ı

Pilav üstü tavuk döneriz zaten erkek arkadaşımın favorisi ben de tavuk şişi çok beğendim elinize sağlık

...i

tavuk şiş çok lezzetliydi salata 10 numara peyniri sosu gerçekten kaliteliydi notumu dikkate almışlar inşallah bu şekilde devam ederler, teşekkür ederimmm

...R

tavuk şiş ve kanat aldım. hani bazen insan kendine sorar ya en fazla ne kadar lezzetli olabilir ki diye. burası o sorunun cevabını tahmin edemeyeceğiniz bir seviyeye çıkartıyor. ustamın eline sağlık

...n

tavuk şiş ve urfa lezzetliydi teşekkürler

...ı

alemin en iyi dürümcüsü yıllardır yerim istanbul da tavuk şişe tek geçerim çok iyi

...ş

Lezzet herşey iyi ancak tavuk şişi yaptığınız lavaş her zaman dağılıyor, ya ıslaklığını engelleyin ya da daha mukavemetli bir lavaş tedarik edin, yerken gerçekten rezil oluyor insan.

...p

siparişlerim sıcak geldi tavuk şiş çok lezzetliydi Urfa lahmacun gerçekten tavsiye ederim elinize sağlık

...e

Gerçekten çok güzel tavuk şişti hatta ki yediğim en güzel tavuk şiş diyebilirim teşekkürler.

...a

Pideler lahmacun şahane tavuk şişte mükemmel

...n

Çorba harikaydıı tavuk şişte porsiyon olarak gayet yeterli ve lezzetli ellerinize sağlık

...u

Et iskender o kadar sevilmedi ama lahmacun ve tavuk şiş hep verdiğimiz siparişler, lezzetli, çiğköfte ve keşkeklerinizi de seviyoruz

...n